
Twinfield
Odoo en Twinfield de perfecte combinatie
Wilt u profiteren van de kracht van Odoo ERP, maar uw vertrouwde financiële administratie in Twinfield behouden? Met onze naadloze integratie krijgt u het beste van beide werelden: een efficiënt ERP-systeem voor uw operationele processen én een vlekkeloze aansluiting op uw financiële workflow in Twinfield.
Veel organisaties kiezen Twinfield voor hun financiële administratie, btw-aangiftes en rapportages vanwege de vertrouwdheid, de eenvoudige samenwerking met accountants en de directe toegang tot essentiële inzichten. Tegelijkertijd biedt Odoo ERP uitgebreide functionaliteiten voor productie, voorraadbeheer, logistiek, projectmanagement en e-commerce.
Dankzij onze integratie hoeft u niet te kiezen. U behoudt uw bestaande financiële processen in Twinfield, terwijl Odoo de rest van uw organisatie efficiënter laat werken. Geen gedoe met dubbele invoer, geen frustratie over ontbrekende rapportages – gewoon één soepel werkend systeem.
Ontdek hoe onze integratie uw bedrijf kan versterken.
Met onze koppeling tussen Odoo en Twinfield behoren dergelijke dilemma's tot het verleden. Kies voor de flexibiliteit en uitgebreide mogelijkheden van Odoo ERP zonder in te leveren op de financiële controle en het gemak van Twinfield. Ervaar hoe naadloze integratie uw bedrijfsvoering vereenvoudigt en versterkt, terwijl u vasthoudt aan de systemen die u vertrouwt.
Wat? | Uitleg |
Sync van Odoo naar Twinfield | Debiteuren, Crediteuren en ingaande en uitgaande facturen |
Benodigd Access Leven Twinfield | AR3 |
Odoo Enterprise versies | 16.0 / 17.0 / 18.0 |
Starter
€ 69 .00
/ maand- Sync van debiteuren
- Sync van crediteuren
- Sync van verkoopfacturen
- Sync van inkoopfacturen
Advanced
€ 99 .00
/ maand- Alles van Starter, plus:
- Sync van betalingen (verkoopfacturen)
- Sync van kostenplaatsen / projectcodes
- Meerdere administraties
Contact
Please ask your question below, and you will receive a prompt response.