CONSULTANT BUSINESS SOFTWARE


Solliciteer direct

Waarom deze rol belangrijk voor ons is?

Jij bent de reden van het bestaan ​​van ons bedrijf omdat je de expertise van FANATICS vertegenwoordigt door je advies, de aanbevelingen die je doet, je interacties met klanten en omdat je verantwoordelijk bent voor hun tevredenheid.

Je krijgt de kans om te werken in een branchegerichte, multi-productomgeving. Je ontwikkelt een hands-on benadering voor het analyseren van zakelijke behoeften, vereisten, processen en werkt samen aan de configuratie, implementatie en integratie van cloud-bedrijfsoplossingen. Je wordt betrokken vanaf het begin van een implementatieproject tot het einde, van het ontstaan van de behoefte tot de invulling ervan.

Je bent georganiseerd, gemakkelijk met IT-systemen, oplossingsgericht en proactief. Je bent in staat om te multitasken en hebt een servicegerichte instelling. Je hebt een geweldige teamgeest om FANATICS te helpen haar dynamische groei voort te zetten en zijn doel in de komende jaren te bereiken. Als je jezelf herkent in deze visies en waarden, laten we dan snel een afspraak maken.


Waarom deze baan je past?

Als consultant ondersteun je onze klanten in hun digitale transitie. Na een grondige audit van hun business, hun doelstellingen, hun interne processen, hun technische ecosystemen, adviseer je hen over de cloudoplossing die het best bij hun behoeften past, zoals ERP, MRP, CRM, MAS, HRM en kantoorsoftware zoals Microsoft Teams, SharePoint en e-mail.

Als consultant treed je op als functioneel en technisch adviseur dankzij jouw expertise in cloudoplossingen. Je weet de zakelijke oplossingen die wij bieden te verbinden met de situatie bij de klant. Je begrijpt volledig hoe een bedrijf werkt.

Je analyseert en documenteert de zakelijke behoeften van klanten, applicatiesysteemvereisten, configuraties, workflows, processen en procedures. Je definieert en documenteert passende oplossingen om processen te verbeteren, te automatiseren en te versnellen. Vervolgens configureer, test, implementeer en ondersteun je de gekozen applicaties. 

Je treedt op als trusted advisor door te zorgen voor een buitengewone klantenservice in overeenstemming met onze best practices en gaat daarin een stap verder dan anderen. Je fungeert als eerstelijnsondersteuning voor bestaande klanten, reageert op hun vragen en biedt direct hulp bij dringende verzoeken.

Je houdt je bezig met upsell, (geen sales): Het opzetten van demonstratie-omgevingen die worden gebruikt om cloudgebaseerde bedrijfsoplossingen aan potentiële klanten te presenteren.

Ten slotte is training en kennis erg belangrijk voor je ontwikkeling en groei. Je treedt op als coach voor je collega's over oplossingen die door de organisatie worden aangedragen en ondersteund. Je geeft interne presentaties over lessen die zijn geleerd uit klantprojecten, branchetrends & best practices, tips & tricks en nieuwe mogelijkheden voor cloudoplossingen. Ook geef je trainingen aan eindgebruikers tijdens implementatietrajecten.


Solliciteren?

Stuur je CV en motivatie aan Tim Kieft (tim@fanatics.nl).